Någon som vill byta?

Säger nog bara en sak och det är att det har varit en helvetes helg. Ian hade hög feber som tack och lov sjönk under helgen, men istället blev jag liggandes med över 40 i feber och även Christian blev dålig. Vi alla har samma förkylning fast jag har världens slemhosta som har gjort att jag har enormt ont i bröstet och magmusklerna. Varje gång jag hostar förvånas jag över att jag inte går sönder.

 

Vi har haft turen att svärmor och svärfar har ställt upp och kunnat vara här och passa upp oss lite då och då när vi inte orkat sköta allt själva. Det är faktiskt nu som man lär sig uppskatta hur härligt livet är när man får vara frisk och vara uppe på benen. Härromdagen var jag säng liggande precis hela dagen och hade knappt någon tid alls för min lille knodd, orkade helt enkelt inte vara vaken. Nu ikväll är jag liiiiite piggare och sitter uppe iallafall. Vi har tittat på film, badat tillsammans med Ian och Ian har precis ätit sötpotatis och nötkött och sitter nu nöjd och tittar på "Mouk" (som är ett nytt barnprobram på Disney Junior).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0