Träning

Efter att Christian slutade igår var vi iväg till min mormor och hälsade på henne. Hon ligger just nu på ett ställe dit man kommer i väntan på att få komma till ett boende. Hon ser verkligen fram emot detta. Jag tyckte att hon verkade lite piggare måste jag säga, men sen är det ju så att det skiftar otroligt mycket från dag till dag.

Vi blev inte där så länge, för både hon och Ian var trötta.

När vi hade åkt ifrån mormor tog vi en sväng förbi hos mina föräldrar, vi har inte varit där på evigheter.

 

Idag har jag och Christian en squash-tid bokad och till klockan sju. Så det blir att skjutsa Ian till sin mormor och morfar under tiden. Ska bli gött att få pumpa lite idag eftersom att vi även ska in till gymmet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0