Morgonlek

Igårkväll var vi en sväng till Bergvik, behövde lite Makeup och Ian fick en ny snygg mössa. Därefter spenderades kvällen med mys tillsammans med Chrille samt en film som gick på 6an som Chrille väntat hela veckan på att se, minns inte så mycket eftersom att jag somnade ganska snabbt.


Nu på morgonen har Ian, Hugo och jag varit inne på Ians rum och lekt. Han har nog varit och lekt med alla grejer han har. Han ställde sig även upp mot sin leklåda för första gången och fick tag på en tygkloss som han suktade efter. Har märkt på Ian att han blir så lätt trött när han går upp så tidigt som klockan sju, det räcker om han är uppe en timme ungefär och sedan vill han sova en stund igen, så nu ligger han i sin säng och jag får tid till att starta en disk och tvättmaskin i lugn och ro.

 

I e.m. ska jag till Laserteamet och får då på något sätt lyckas ha med mig Ian in när jag behandlas eftersom att Chrille inte har hunnit sluta när min tid är inbokad.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0