Laserteamet

Idag var jag på behandling. Det har varit ett uppehåll nu med tanke på att jag har varit sjuk, detta gör att resultatet antagligen kommer dröja ytterligare. Men hon kände lite på fläckarna och tycker liksom jag att det börjar kännas aningen "strävare", dock har jag börjat få ännu en till fläck, också den på ett dumt ställe, mitt i mittbenan.

 

Hon behandlade hela huvudet idag + att hon tog extra på fläckarna. Känns suveränt att hon verkligen brinner för detta och man märker på henne hur gärna hon vill att det ska bli ett bra resultat och det känns ju härligt för mig som patient att veta att hon verkligen vill mig väl och inte bara jobbar för att jobba. På tisdag ska jag dit igen, och nu hoppas jag på att inget mer hår lossnar tills dess.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0