Hammerfall ikväll

Trots att Ian ska sova borta inatt så ser jag verkligen fram emot kvällen! Jag och Chrille ska nämligen iväg på Hammerfall på Nöjesfabriken tillsammans med min syster, hennes fästman och min brorsa. Innan vi ska dra in mot stan så ska vi träffas här hemma hos oss och äta pizza, komma i rätt stämning genom att dundra lite musik och dricka lite gott. Förbandet börjar spela vid 21 och sedan fortsätter det till 02, det blir en lååång kväll och så jäkla kul!

 

Jag tycker att det är så otroligt roligt att få denna tiden med mina syskon, vi träffas inte så ofta egentligen, mestadels när någon fyller år eller när det är någon högtid. Så när man väl träffas blir det att man värdesätter det extra.

 

Ikväll är jag antagligen lite berusad skulle jag tro, med andra ord.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0