Gammelmommo

Gårdagen var underbar. Skulle till laserteamet och gick då en promenad med Ian hemifrån oss till stan. Trodde att det skulle ta ganska lång tid eftersom att jag är otränad men det tog oss 20 minuter in till stan, det tycker jag är godkänt iallafall. Det första vi gjorde var att besöka Åhléns och där köpte jag tre par byxor till Ian. Det behövdes. Hittade även en ägg-målare på Panduro som fick följa med oss hem.


Pappa Chrille kom och hämtade upp oss vid halv fem och skjutsade mig till Laserteamet. Därefter åkte vi till mormor i hennes nya lägenhet. Hon var så glad när vi kom och så ledsen när vi åkte, att jag bestämde mig för att åka till henne idag också. Ian är verkligen hennes ögonsten. "Han är allt jag tänker på hela dagarna", brukar hon säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0