Väggtext

Det är inte ofta jag bloggar i stående position men det gör jag just nu, med laptopen på Ians skötbord faktiskt. Det är rengjort och utlagt på Karlstad Köp och Sälj eftersom att Ian inte längre kan ligga still på det plus att det inte alls passar till Ians inredning därav väljer vi att göra oss av med det istället för att göra om det till en byrå och istället köpa in två vita bokhyllor eller dylikt.

Har precis fått upp väggtexten som sitter ovanför där Ians säng kommer att stå när vi flyttar den till hans rum, vilket lär bli snart..

Min pappa kom hit för 20 minuter sedan och är nu ute med Hugo en sväng. Innan han skulle ut med Hugo så fick han flera blöta snorpussar av Ian. Ja nu har han börjat pussas hejvilt när man frågar om just en puss och delar mer än gärna ut pussar till dom som har lagomt trevlig andedräkt. Han är för underbar.

 

Annars blir det antagligen en ganska ensam kväll nu när Christian ska stanna kvar efter jobbet och sänka bilen, inte för att jag förstår varför det skulle vara bra eftersom att det framkommer titt som tätt "Här kan vi inte åka sen när jag har sänkt bilen..", men det är "snyggt" enligt honom. Man kan väll inte göra annat än att hålla med och ta det snygga före det praktiska. Dagens killar. Enough said?

 

Det blev rätt så väldigt snyggt tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0