Pressar vädret

Ikväll hade vi planerat att grilla med Sara, Marcus och deras vovvar på Stockholmsudden på Skoghall. Och just nu hänger allt på vädret och jag avskyr hur det alltid lyckas bli dåligt väder när man ska göra något skoj!
Vi skulle höras av senare i eftermiddag för att se hur vi beslutar oss att göra, typiskt när man har sett fram emot något.

I andra fall får vi ta med oss kycklingen till stugan och grilla den ikväll och gå in o äta. Vi ska ändå dit imorgon då det är sommarfest med släkten och det innebär paketrace, mat och roliga tävlingar. Har även sett fram mot detta, och hoppas även på bra väder imorrn.

Ian sover middag och jag skulle plocka ur och i disken i maskinen och ställa mig och laga korvstroganoff.
Mums!
 
Förövrigt.. Ta en titt på denna bild. De är ju rätt jättelika - pappa Chrille och Ian. Lite lustigt att jag och Ian också har en och annan likhet som samtidigt är en likhet mellan Chrille och Ian. Typ som Ians mun. Ni ser ju att den är jättelik Chrilles på denna bild, men nästan alla säger att han har min mun och näsa och vi kan ju se det själva men samtidigt så matchar den Chrilles också. Häftigt! Jag och Chrille kanske är lika? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0