Sommarfest

Då har man varit på Sommarfesten för 2012 med Chrilles släkt och det var verkligen skitkul med alla tävlingar.*
Det är synd att det både kostar och tar tid att planera för att kunna arrangera såna här släktträffar, för det borde man verkligen göra oftare.
*Åter till tävlingar - mitt lag kom näst sist men det gör inte så mycket trots att jag egentligen har världens vinnarskalle.
 
Jag fick "trösta" mig själv med att jag vann några paket på paketracet. Servetter, äggskärare, camo-plåster och bomullspinnar - inte dåligt det! Plus att jag och Christian fick en försenad förlovningspresent i form av en tavla, gjord av en konstnär som har massvis med utställningar på Hammarö. Den var super fin och jag har precis hittat platsen för den, så den ska spikas upp alldeles strax.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0