I don't look back

Igår var vi på ettårskontroll, jag och Ian. Jag trodde att det skulle vara "större" än vad det var. Det var liksom vägning, mätning och sedan vaccinet och sedan - du kan gå nu! Hey, jag trodde att dom skulle fråga någon fråga som jag vet att dom brukar göra på andra BVC:s. Aja, vi fick njuta i solen och umgås med D, M, E och W. Alltid ett plus i kanten med ett gott sällskap!

Även idag har vi haft att göra hela dagen. Började med Ians första tandläkarbesök imorse. Vi var nära på att komma för sent eftersom att Ian låg och sov innan vi skulle cykla iväg, febrig och eländig. Slutade med att vi var framme på minuten kl. 10. Det var tur att tandläkaren också var sen. Hur som helst så hade han fina tänder tyckte hon. Hon kunde även känna att en tand i överkäken är ute när som helst och det kan bidra till att hans humör sviktar. Tycker dock att Ian har varit ovanligt glad de senaste dagarna och inte alls varit så skrikig och gnällig som han ibland kan vara. Kan dock bero på att vi har varit sysselsatta hela tiden.

Efter att Ian hade fått en tandborste och jag hade fått en broschyr så cyklade vi vidare till Öppnis i kyrkan. Dit kom också D och M. Hade trevligt tills Ian blev sämre av febern och blev jättesöming. Som tur var fick vi låna M's vagn och så gick vi en sväng till en lekpark och satt där och glassade och Ian fick sova sig till ett bättre mående och humör.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0