DS

Morgonen är här och jag känner mig inte direkt utvilad eftersom att jag fastnade ordentligt i Nintendo DS:et igår kväll. Har börjat spela Pokemon och jag är ju helt galen i det. Jag förstod att det hade blivit ganska mycket spelande när klockan tydligen blev mycket helt plötsligt och Chrille sa något i stil med: "Sitt inte upp för länge, älskling. Kom och lägg dig med DS:et i sängen istället isåfall.." Haha. Ska försöka hålla händerna borta från det sen när Ian sover middag men vi får ju se hur det blir med den saken.

Idag blir det antagligen en sväng till ÖF och i e.m. ska jag till Laserteamet. Spännande att se vad hon säger, för nu har det växt supermycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0