Det här med foton

Vi var en snabbis till stugan igår för att Christian skulle ta ut några högtalare ur vår gamla bil som står där. Jag satte mig i gräset och fotade och drömde mig bort till ett bättre objektiv.
 
 
 
 
Nog för att de suddiga delarna av bilderna kan vara "charmiga" ibland men oftast är de bara irriterande och gör att 80% av bilderna jag tar går till spillo. De är egentligen fina men p.g.a. att objektet jag fotograferar rör på sig så blir hela bilden suddig och så blir det inte lika ofta när man har ett bra objektiv och ett bra hus.
Vill verkligen satsa på fotograferingen vid sidan av, vet att så många tycker att jag tar fina bilder.
Jag vill utvecklas, lära mig photoshop och hitta min signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0