Krasch!

Babyrytmiken var ju inte riktigt som jag trodde att den skulle vara. Kan dock bero på att man kände sig väldigt utanför med tanke på att de flesta kände varandra och jag var där ensam med Ian eftersom att både Linda och Jennie med barn var sjuka. Som tur är flyttas vi återigen till Mörmogård (där vi skulle vara från början) eftersom att de delade gruppen på två. Hoppas det blir bättre nästa gång. Efter babyrytmiken gick jag och Ian en promenad hem till min mamma. Där lagade jag mat och Ian sov en stund i vagnen. Fick även ta med mig lite prylar hem som mamma inte hade någon användning för, såsom fyrkantiga tallrikar (som jag alltid velat ha), potatispress, oanvända matlådor som passar perfekt till Ians mat.

 

Pappa Chrille jobbade över och kom inte förän klockan 7 och då åkte vi hem ganska snabbt. Vi har grejat lite och jag har blivit en "glasburk" fattigare då jag skulle flytta den till skafferiet men tappade den påvägen, då blev det dammsugning och hela köret.

Ja, så här sitter jag nu och väntar på att Christian och Hugo ska komma in efter promenaden. Ringde nyss och bokade tid på racketcentret till på fredag då vi är "barnfria". Ian ska nämligen sova hos mormor och morfar ifall allt går som det ska. Härligt att få komma ut och träna utan att ha en tid att passa när man är färdig, det kanske slinker ner ett restaurangbesök därefter också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0