Rensning

Nu har jag nyss vikt ihop rena kläder och lagt in i garderoberna, även rensat ur Ians lådor på kläder. Det är ju väldigt sorligt som ni kanske kan förstå - att se de små bodysarna som väcker minnen som Ian inte längre kan ha på sig. Det är ju bara att spara, ett extra plus ifall det blir en lillebror i framtiden. Skulle iofs inte göra mig av med hans kläder ändå. Kommer spara alla hans kläder och leksaker, hela livet ut.

 

För tillfället gör vi inte så mycket. Jag ska lägga fram något ur frysen som ska tillagas i eftermiddag när Chrills kommer hem. Jag och Ian ska väll även försöka hinna ut på en timmes promenad innan 4. Vi ska kanske åka till IKEA och köpa vårt efterlängtade köksbord ikväll också, vi får se hur det blir med den saken.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0