Filmtajim

Passar på att skriva lite kvickt. Vi håller på att titta på film här hemma men Ian blev väldigt trött, så Christian nattar honom nu. Idag har vi inte gjort så speciellt mycket efter att Christian kom hem från jobbet. Och det är härligt med sånna dagar också. Något som är värt att nämna är att Ian nu kan dricka ordentligt ur pipmugg och det är jättekul att se när han börjar förstå de olika teknikerna och att han börjar expandera sin värld. Han lär sig snabbt måste jag säga! Samma sak med gåstolen, satte bara ner honom och vips så sprang han omkring i den. Vet inte om det är speciellt unikt för honom, men vad det verkar som så är det flera mammor som berättat att deras barn bara sett ut som frågetecken, inte velat gå eller bara gått bakåt väldigt länge. Ni får stå ut att jag skryter om mitt barn! Det gör de flesta mammorna om sina barn skulle jag tro, vänta tills ni själva får barn om ni inte redan har det, hehe. Ingen kan ju någonsin älska och beundra Ian så mycket som hans egna föräldrar.

 

Nu kom Chrille tillbaks, dags att fortsätta att titta på "Lake Placid".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0