Laser?

Tog äntligen tag i saken och ringde till Laserteamet idag. Svärfar hade berättat om mitt fall med att håret faller och hon hade bett mig att ringa. När jag väl ringde nu så verkade hon väldigt intresserad av att hjälpa mig eftersom att hon inte har hjälpt någon med samma problem som mig förut. Hon sa att hon absolut inte kunde garantera något just eftersom att hon inte har någon erfarenhet av just detta.

 

Ingen som inte har samma problem själv kan förstå hur jobbigt det är att håret bara faller av. Spelar ju snart ingen roll hur man "drar sin bena" för att dölja det. Nu hoppas jag verkligen att hon kommer till bukt med detta så att man slipper undra ifall man tillslut ska behöva raka av sig allt hår och skaffa peruk. För jag har hellre en peruk än att folk ska se att jag har massa kala fläcker i hövve. Usch för detta!

 

Lipa åt mamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0