Update

Nu hoppas vi på att bli helt färdiga med lägenheten idag! Någon gång under dagen kommer tapet-gubben hit och ordnar upp sina missar som han har gjort lite här och var.

 

Härromdagen var vi till Ikea och handlade möbler till vardagsrummet, taklampor, tvättkorg, sil, mattor.. ja, lite sånt. Ian fick även sin doppresent av sin mormor och morfar som hade gett honom "valfri inredning" till hans rum. Vi skulle egentligen haft LEKSVIK-serien som vi har i säng och skötbord, men det hade utgått så vi skaffade STUVA istället. Så det blir nog att skaffa hela den serien tillslut så får mina föräldrar ta LEKSVIK-sängen hem till sig för att ha de nätter då Ian ska sova där. Skötbordet används ju snart inte av Ian och då är det ju bara att ta av den översta delen så blir det en byrå, blir perfekt in till vårt sovrum det!

 

Christian och jag har tippat på när Ian börjar krypa. Han är ju pågång! Jag satsade på 1 mars medan Chrille tog 13 mars, får se vem av oss som kommer närmst. Ian har även börjat göra massa konstiga ansiktsuttryck som att sticka ut tungan, spärra upp ögonen och skrika "oooooooooooooo" tills han blir alldeles röd i hela ansiktet + att han har börjat härma sin morfar genom att "fejk-hosta" som min pappa alltid brukar göra av någon anledning. Så fort någon hostar säger Ian "eh-eh-eh-eh" efteråt om han är på rätt humör. Haha, skitsött egentligen.

 

Här kommer några bilder på grabbarna i torsdags:

 

Min snygga onge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0