Trött

Morgonen började strax innan 7 då jag gick upp samtidigt som när Christian åkte till jobbet. Detta gjorde jag eftersom att de skulle börja med golvet idag. Tyvärr var det rätt ovärt att gå upp så tidigt då de kom vid 12 tiden. Efter klockan ett var jag tvungen att lämna lägenheten med Ian eftersom att de skulle "väsnas". Så vi tog bussen till stan och har varit på Biblioteket och lånat nya böcker, därefter tog vi bussen till Ians mormor och morfar. Här är vi nu och jag ska laga mat åt mina föräldrar. Vi inväntar även att pappa Chrille ska hämta oss efter jobbet så att vi kan åka till mormor som ligger på sjukhuset igen efter att ha blivit dålig igen. Känns kasst. Jag är trött. Vill bara sova och vakna upp om några år känner jag just nu.

Nu måste jag återvända till spisen.


Ian i Elins knä.

Kommentarer
Postat av: Elin

<33333

2012-02-06 @ 21:20:22
URL: http://elinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0