Kvällskröken

Vi är väldigt nöjda med det nya ljudet. Det var ruskigt billigt och verkligen värt pengarna, endast 1.990:- på elgiganten! Förövrigt måste jag ju säga att Avatar är en av de bästa filmerna någonsin, har sett den 4 gånger och den blir bara bättre och bättre för varje gång man ser den.

 

 

Idag har Ian på riktigt börjat åla sig framåt. Han kämpar som bara den för att få tag på leksakerna som man lägger ut en bit ifrån för att locka honom till att krypa. Han är så söt så!

 

Nu är vi bänkade i soffan efter en städdag och vi ska strax hyra en film via boxen. Vi har även varit iväg till Christians föräldrar eftersom att svärmor skulle klippa Chrille, så nu har jag två nyklippta grabbar i lägenheten. Chrille blev väldigt fin! Efteråt var vi en sväng förbi hos mina föräldrar och jag hämtade då hem mitt gamla spjälsängstäcke så att Ian har något extra att ligga på när han ligger på golvet.

 

Imorgon är det 2 års kalas för Ians kusin. Får hoppas att jag och Ian är bättre imorgon. Ians hosta inatt var inte att leka med, hans snor är grönt och allt. Han har varit lite piggare nu på kvällen men är inte riktigt som vanligt ännu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0