Helg

Morgonen startades genom att titta på nyhetsmorgonen där de givetvis pratade om den lilla nyfödda prinsessan som har fått namnet "Estelle". Gud va gulligt! Tror säkert att Victoria och Daniel blir gudomliga föräldrar. Dom verkar så vänliga och mysiga på något sätt även om jag inte är ett jättestort fan av kungadömen och dylikt.

 

Äntligen fredag vilket fall som helst, och det är hur skönt som helst. Under helgen hade vi tänkt att ta oss en sväng till Mariebergsskogen med Hugo om det blir bra väder, annars tar vi det säkert bara lugnt här hemma och tittar på film, leker samt myser med Ian och gör sånt vi brukar. På ett sätt önskar jag att helgen och måndagen går fort så det kan bli tisdag. För på tisdag ska jag till laserteamet och hoppas på ett lyckat resultat med mitt hår så småningom. Längtar något enormt även om jag försöker tygla mitt hopp!

 

Sitter nu i soffan och njuter av en liten stund för mig själv. Ian sover middag efter att ha ätit lunch och jag har precis vikt torra kläder, hängt upp blöta och startat en ny maskin. Mitt mål är att vara av med all tvätt ikväll så får vi hoppas att Chrille hjälper mig med disken senare så att man kan njuta av att vara (i princip) onödiga-sysslor-lös under helgens gång.

 

"Ge mig den där!.... HÖRRU!.... Jag vill också smaka!"

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0