"Däää"

Idag behöll jag min lillkille hemma. Vi har haft en gos morgon med mys i soffan och god mat i form av lax gratäng med spenat. Medan Ian sov middag passade jag på att träna med FIRM's fatburner video, unnade mig en lång dusch istället för att ta itu med disken från hela gårdagen och från idag - tar det sen istället.
 
Nu sitter vi med en låda fylld med leksaker i soffan och Ian bläddrar runt i sin nyaste bok han fick från Goboken (bokklubb som vi är med i) "Willes djurbok" med massa roliga djur som han glatt pekar på och säger "Dää-Dääää-Dää". Då och då kastar han ner sin badboll på golvet och tittar på mig med stora ögon och säger "Dääääää" och pekar på den. Om jag inte plockar upp den med en gång så kommer fejk-gråtet. Älskar dig ongen min!
 
Här kommer lite bilder från igår och idag. Hoppas att de inte är alltför enformiga, hade svårt att välja bland alla bilder så jag tog allihopa..
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Så många tansebissar (tänder) han har fått! :) <3

2012-08-25 @ 22:36:31
URL: http://elinerikssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0