Uttråkad till maxxxxxxx

Skulle göra vad som helst för att gå ut och hitta på något, åka till ÖF eller något annat skoj med Ian. Tycker så synd om honom nu när vi varit inne i flera dagar. Men man måste visa respekt för sina medmänniskor och faktiskt hålla sig borta.

Nu ska jag och Ian sätta oss i ett bad. Han är genomförkyld och det innebär intorkat snor i hela ansiktet. Därefter ska jag ta mig panodil och iallafall ta en liten kort promenad i kvarteret innan det är dags att börja med matlagning. Det blir lax till lunch!

 

(Kanske ser ut som att jag gett Ian blåa ögon i PS, men det har jag inte - det är resultatet efter att jag bara ljusade upp hans ögon då vinkeln gav honom mycket mörka ögon).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0