Orolig

Idag kom ju mina föräldrar hit för att passa Ian medan jag stack iväg i en timme. De kom redan efter att Ian fått sin lunch och en timme efter att han hade ätit så började spyhärvan, igen. Han har hållit på och spytt i snart två veckor och det går inte längre att förneka att något är fel. Imorgon ska barnmottagningen kontaktas och jag hoppas på att få komma med honom väldigt snart, för jag är så orolig över honom. Idag har han inte kunnat hålla något nere, och så får/ska det inte vara.. Kommer fan inte kunna sova inatt!

 

Christian kom och hämtade mig förut efter att jag var "klar" och efter att ha gått in och handlat grillkorv, ännu en pro viva och en haklapp så åkte vi hem. Nu ska Ian snart sova, men tills dess så myser vi i soffan. Därefter ska det bakas kladdkaka, som tur är så tycker jag inte om det så mycket så jag håller nog igen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0