Favorit musik

När jag inte lyssnar på Kings of Leon, Kings of Convenience eller Tracy Chapman lyssnar jag ofta på Lionel Richie. Hittade nyligen gammal CD jag hade som tonåring med Commodores (ett band Lionel var med i) och jag fick tillbaks min gamla kärlek för bandet. Har nämligen växt upp med mycket Lionel Richie eftersom att mina föräldrar älskar honom och många av hans låtar och Commodes låtar fick mig att klara av många tuffa stunder som ung. Känner verkligen att jag är skyldig dessa låtar en hyllning. Här är två ruskigt bra låtar de har gjort  (ena är låten till texten som är på bilden med Ian i inlägget nedan):

Älskar den på alla sätt och vis

Här är den med texten på bilden nedan (texten är inte precis lika eftersom att det finns två versioner av låten) men den är helt och hållet underbar. Älskar den så fruktansvärt mycket och jag kan verkligen relatera till den:

Väldigt härlig och skön låt!

Kommentarer
Postat av: Anna med barm

Jag fick rysniningar och det är inte ofta jag får det... :P

2012-04-23 @ 16:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0