Bloggtorka

Har inte uppdaterat dom senaste dagarna på grund av att vi har varit sjuka här hemma med bland annat magsjuka och Ian har varit hos doktorn på centralsjukhuset och blivit undersökt - de flesta reslutaten kommer till veckan och då ska även doktorn ringa till oss, så jag är lite spänd.

 

När vi vaknade och gick upp imorse upptäckte vi att Ians tand brutit sig upp under natten! Mammas lilla ♥

Känns som att det var väntat att det skulle ske de närmsta dagarna eftersom att han varit så oerhört dregglig och absolut inte velat att någon ska röra vid hans mun. Nu är han stor.

 

Jag skriver snart på som vanligt igen kan jag tänka mig, jag är bara inne i en bloggtorkningsperiod just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0