Bamse

Nu har vi nyss kommit hem från Bergvik. Jag var inne och köpte lite kläder åt Ian och bytte in lite kläder som mamma hade köpt men som var för smått. Så nu har han 2 nya t-shirtar och 2 nya tröjor. As snygga! Det var även första gången vi handlade kläder åt Ian på den lite större sidan och inte bland baby-kläder.
På vägen hem besökte vi godismix och fyllde vårt ägg. Chrille vräker, så nu är det bara halva halvan av ägget kvar.. Buuhu. 

Har precis lagt Ian och jag läste Bamse-sagoboken för honom innan. Sedan fick han en puss och därefter berättade jag för honom hur mycket jag älskar honom. Fick ett brett smile innan jag la ner honom (för han hade ju givetvis ställt sig upp lagom till pussen). Nu lyssnar han på Bamse-ljudbok.. Men han har nog somnat i&med att det är tyst. Nu ska vi avnjuta lite Arne Dahl film. Riktigt bra är dom! Och jag diggar verkligen Magnus Samuelsson som skådis, urskön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0