Första inlägget

Nu var man tillbaks på blogg.se efter att ha lagt ner bloggandet ett tag.
Det som får mig att återvända är att jag vill ha allt dokumenterat då jag har blivit senil, i princip. En vacker dag kan jag titta tillbaks och minnas allt det jag har skrivit om och det kommer vara värdefullt.

 

Så ja, här sitter jag med min goa kille som blir fyra månader den 15 november. Herregud, fyra hela månader! Det är ju verkligen som alla säger, det går för fort. Men ändå längtar man till de kommande utvecklingsfasen då han exempelvis börjar krypa, när han visar mer känslor och dylikt.

 

Vad har hänt den senaste tiden då? Jo, Ian har döpts i Hammarökyrka.
Det var så fint och det bästa jag vet är kyrkan och den kristna tron. 
Så jag har bestämt mig för att jag också ska döpa mig.
Däremot vill jag inte ha några gäster på mitt dop, utöver Ian och Chrille.
Hur som helst var Ians gudfar/fadder (som tyvärr inte kunde komma på dopdagen) här igår och lämnade en väldigt fin doppresent. Ett halsband med ingravering, något Ian kommer uppskatta senare i livet skulle jag tro.

 

Igår var jag och Ian även iväg till Skoghall för att gå till babycafét med mammorna Jennie och Linda samt deras söner Liam och Alexander. Det var hur många bebisar där som helst och Ian hade jätteskoj. Kul för Ian att ha två små kompisar i precis samma ålder och att jag kommer så bra överens med Jennie och Linda. De är riktigt grymma! :) När vi var där så såg vi även att det fanns ett tillfälle att få sina bebisar fotograferade av en fotograf från Grums som ska komma på besök den 24 november. Så den 24de klockan 11.45 ska en mycket fin pojke fotas. Linda och Jennies söner är före och efter oss. Plus att vi även har bokat in oss för baby-rytmik som ska hålla till på Arken ute på Hammarö.

 

Mitt fina barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0