Jösses

Idag äter lillongen som vanligt igen. Vet inte vad det var med honom igår. Han var så upptagen med det som fanns runt om kring honom, så det blev aldrig uppätet. Ja, vad ska jag säga? Vi ligger i sängen just nu. Ian sover och snarkar som bara den. Spotify går på högvarv, såfort musiken tystnar så vaknar han. Vi har varit ute på en promenad med Hugo och vi gick och tittade förbi lägenheten dit vi ska flytta. Det var tänt i köket, så man kunde se köksluckorna. De var fina! Ringde förresten till bovärden igår och frågade när vi skulle träffas för att få nycklarna och sånt. Då sa han att de ska besikta lägenheten imorgon bitti, så ev. (om nuvarande hyresgäster tillåter) så kan vi ha nyckeln redan nu på fredag. Trevligt trevligt.

 

Igår när Chrille bytte blöja så ropade han på mig och visade att Ian för första gången tog tag i sin egen fot. Och idag har han gjort det flera gånger. Så himla sött! Nu dröjer det väll inte förän han överraskar oss med att stoppa foten i munnen också.. Jag älskar vår lilla Ian så mycket att jag spricker!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0