Ian med kompisar

Lägenheten blev det ingenting med. Det var liksom inte någon idé då lägenheten kändes både mindre och hade snetak i både vardagsrummet och sovrummet. Förstår inte hur det är meningen att man ska kunna ha bokhyllor på det sättet som vardagsrummet var utformat. Däremot var köket väldigt stort och likaså balkongen. Men känns det inte rätt så gör det inte.

 

Idag kom Jennie, Linda och deras söner Liam och Alexander hit. Det blev en heldag med fika och prat. Jättetrevligt. De små bebisarna låg stundvis bredvid i varandra i Ians egna "lekpöl" (som egentligen är en BIA-bädd). Disney Junior gick på högvarv. På eftermiddagen, vid tre tiden, kom Gudmor Elin och Marie, med hennes son Elias. Så det har varit babyboom här idag! Var riktigt trött där ett tag men nu efter att ha varit iväg till affären för att köpa blöjor och lite matvaror så känner jag mig piggare. Chrille är dock så alert och hjälpsam idag, så det gör inget att jag latar mig.

Vet ni vad? Ian har fått smaka lite gröt jämt nyss. Min BM sa att man märker när det är dags oavsett om det är strax före fyra månader eller långt efter. Idag kändes det rätt. Och han var helnöjd och verkade älska det. Nu är han trött och Chrille nattar honom. Vi får se när han blir hungrig igen, för jag tror knappast att han blev mätt.

__

Måste bara slänga in:

Jag och Chrille ska ju på bio nästa fredag och nu har vi äntligen barnvakt. Elin ska nämligen passa honom och det känns jättebra för oss att hon ville göra det. Ian är så glad med Elin och det känns härligt när de faktiskt har träffats ganska tätt. Elin är nog en av de få som känner Ian rätt så bra nu. Hon ser Ian för den Ian är och det tycker jag är viktigt. Så om du läser detta Elin.. Tack för allt du gör! Du är underbar, tycker vi alla tre <3

__

 

Bilder från idag.

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Fasen vad ni är Goa, så fint skrivet. Sitter här med tårar i ögonen :') . Älskar er!

2011-11-12 @ 21:05:06
URL: http://elinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0