Tröttare än tröttaste tröttisen

Oj oj oj, nu är jag trött! Ögonen går i kors och alla tre pojkar sover. MEN, jag fick för mig att jag skulle ordna med headern till att börja med, gjorde detta och sedan slutade det med att jag gjorde om alltihop. Massa krångel, fortfarande inte snyggt och jag önskar att jag aldrig hade börjat, för nu orkar jag inte avsluta det på ett bra sätt.

 

Lite kortfattat:

Idag, innan vi åkte iväg för att hämta ut Chrilles inlägg förut så åkte vi till Babycafét och träffade Jenny och Linda samt deras söner, Alexander och Liam. Det är ju alltid skoj att åka dit! Kul att Chrille fick vara med och se vad vi gör där. Efteråt åkte vi till min mamma och tjabblade lite, Chrille skulle kolla datorn och lite sånt. Spikat att vi har barnvakt på lördag när vi ska kika efter julklappar också. Hur mysigt som helst. Nu (!!!!) ska jag sova! Godnatt! =D

 


Kommentarer
Postat av: eva-lena

Hej Sofia ! vilken söt liten goding du/ni har.

Kram från eva-Lena

2011-11-29 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0