Promenader och annat gojs

Vi har nyligen varit ute på en promenix med Hugo runt gruvlyckan. Jag tog Ian i bärsele idag och han var framåtvänd så att han kunde se sig omkring och upptäcka världen. Huvudet gick åt alla håll, han såg otroligt rolig ut. Roligt som förälder när ens barn börjar bli nyfiken på saker.

 

När vi kom in så ringde jag till kvinnan som äger lägenheten som vi fått erbjudande på, vi ska åka på visning ikväll klockan 6. Hoppas verkligen att lägenheten är jätteskabbig så att man inte vill tacka ja. Om den skulle vara väldigt fin blir det nog svårt om vi i slutändan får något sämre. Vi får väll se vad vi tycker ikväll. Är sovrummet tillräckligt stort så är det ju värt att fundera. Svar skulle vara lämnat senast 16de.

 

Nu ligger lilleman och vrider sig i babygymmet, då och då trycker han foten mot en tuta som han tycks ha upptäckt. Jag ska väll försöka få något gjort medan han ändå verkar trivas att vara för sig själv.

 



 


Kommentarer
Postat av: Marie - Mamma till Elias

Ah =) Sök på min blogg så hittar du mig =) Har lagt till dig nu ! =)

2011-11-09 @ 16:24:21
URL: http://mariesodermyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0