1a advent

Gårdagen spenderades i köket. Vi bakade lussekatter och kladdkaka, tände adventsljuset och lyssnade på julmusik. Helt underbart att tillbringa sin tid med de två man älskar som allra mest. Lussekatterna blev precis i min smak, inte för mycket saffransmak. Därefter åkte vi och lämnade lite kladdkaka till mina föräldrar + lussekatter. Och lussekatter till Chrilles föräldrar.

 

Idag är det tänkt att jag och lille plutten ska åka till Bergvik innan Chrille kommer hem från jobbet. Smsade Elin förut och frågade om hon ville med och det ville hon. Så hon kommer nog och hämtar upp oss strax efter 1. Det passar superbra, då hinner lilleman få lite mat innan hon kommer. Ska köpa julklapp till Chrille. Vi sa att vi skulle köpa något till varandra för samma summa ungefär, men nu börjar Chrille hinta om att hans julklapp är gullig och att han ska fixa lite saker för att den ska "gå i lås". Då börjar jag känna att min sunkiga idé till julklapp inte riktigt är lika gullig som hans. Haha.

 

Nu ska jag plocka undan efter mig, jag gjorde nämligen broccolipuré. Efter det så ska jag och Ian ta ett bad tillsammans. Finns inget mysigare!

 

Vad liten han var för inte alls länge sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0