Tacksam!!

Måste ju säga att jag är väldigt tacksam för att svärföräldrarna var med och hjälpte till med flyttstädningen idag. Jag var dessvärre inte till större hjälp i&med att Ian var vaken och inte ville ligga själv i liggdelen och vi hade typiskt nog glömt att ta med bärselen. Det blev mest att sitta och dondera för min del (skräll?).

Hur som helst så är de snälla och hjälper oss imorgon också och då ska Ian få vara hos sin mormor i några timmar så att även jag kan delta i städningen lite mer aktivt, det går så mycket fortare då. Det vi har kvar är delar av köket, hela hallen, hela badrummet, alla golv och fönster. Ja, låt oss säga att det blir en häktig söndag eftersom att Chrille tydligen hade lovat fastighetsmäklaren att vi ska vara färdiga på måndag.

 

Här har vi nyss lagat mat och ätit. Ian var med i köket när jag lagade mat, och det var han faktiskt väldigt nöjd med så länge han fick något att pilla med, annars vill han mest bara gosa på kvällskvisten. Pappa Chrille satt nämligen och var helt inne i letandet efter utomlandsresa. Han har pratat med en kompis som jobbar på något hotell i Ayia Napa (Cypern) och blev rekomenderad ett hotell. Nu hittade Chrille ett mer passande hotell som var barnvänligt och låg 0 meter från havet. Skitfint ser det ut och allt! Allinclusive var det också. Får se hur vi gör och hur vi prioriterar, det är bara lösa drömscenarion med utomlandsresa just nu.

 

Direkt efter maten nattade jag Ian, han var såå trött och nu sover han som en bebis (vilket passar bra när han är mammas lilla bebis) och Chrille har precis diskat klart. Nu ska vi mysa.. Vi saknar dock Ian, reedan.. Synd att man behöver sömn lite då och då. Tiden med mina älsklingar är bäst så sömn känns slösaktigt!

 

Här kommer nya bilder, tagna när jag och Ian lagade kasslergryta ikväll.

 

 

Ian är utan tvekan världens bästa. Finns ingen levande varelse som är så underbar som honom! ♥ Är så stolt över att vara mamma till den finaaste och gosigaste killen som finns! Känner mig tacksam för att Ian är vårt barn och att han har två föräldrar som älskar honom av hela sina hjärtan. Han var så efterlängtad av oss båda och nu ska vi dela ett helt, långt och lyckligt liv tillsammans. Ser fram emot varje dag med er, ända till slutet och även efter det ♥


Kommentarer
Postat av: eva-lena

Gud vilken fina kort på Ian. Han är verkligen jätte söt, han har ju två fina föräldrar åxå . God Jul Och Gott Nytt år önskar jag Er. Kram Eva-Lena

2011-12-17 @ 23:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0