Sjukstugan

Idag är det sjukstuga här hemma. Chrille är fortsatt febrig, Ian är snorig (så snorig att han inte kunde somna inatt) och jag har halsont. För att underlätta för Ian inatt så har vi varit iväg till apoteket och köpt nezeril. Han uppskattar  inte nässugen, så det är ju värt ett försök med dropparna.

 

I och med att vi är sjuka så har det inte blivit så mycket gjort idag. Har lagat kyckling, diskat, satt jul-etiketter på julklapparna, försökt att packa upp ytterligare en flyttlåda. Chrille och jag har väll diskuterat lite över hur jag ska göra med pluggningen som jag gärna vill ta tag i så fort som möjligt framöver nu under 2012.

 

Nu ska vi gotta oss framför tvn med choklad och "Karate Kid" från -84 medan Ian sover i vagnen. Förövrigt är Karate Kid filmerna de bästa filmerna jag vet! Jag tycker även att den nya Karate Kid filmen med Jayden Smith är riktigt bra, trots att det är vågat att förnya en gammal klassiker.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0