Äta skräpmat?!?

Passar på att skriva lite kort medan Chrille ändå duschar. Vi har nämligen barnvakt just nu då min syster var snäll och tog honom under tiden som vi har rensat ut i gamla lägenheten. Det ser ju lika förjävligt ut där borta även om man är där och fyller hela bilen med grejor. Imorgon ska vi iallafall ha barnvakt än en gång för att flyttstäda gamla lägenheten, och då får vi hjälp av svärmor med städet. Jag ska dessvärre vara kvar här och passa på att tvätta på förmiddagen, ska bli ruskigt kul att se hur tvättstugan är här - förhoppningsvis slipper vi använda den så ofta eftersom att vi ska skaffa egen tvättmaskin nu efter jul och nyår. Assvårt att släpa på en tung unge och tvätten samtidigt. Ian väger ju för sjutton 10 kilo i princip!!!! Vårt mål är att vara färdiga med allt på måndag.

 

Nu är Chrille kvar och vi ska lasta in ytterligare lite saker i bilen och sedan åka hem till syrran och hämta Ian och gå till mina föräldrar (syrran och föräldrarna bor bara några meter från varandra) för att äta pizza. Fredagsmys!! Är så jäkla stolt över mig och Chrille, vi har varit duktiga och varken köpt dricka, godis, chips eller skräpmat på längre tid än vi någonsin lyckats hålla. Har inte ens varit sugen! Nu ska vi fira det uppnådda målet genom att förstöra det vi lyckats med, nämligen äta skräpmat. Och det känns lagom bra! Kommer säkerligen ångra mig direkt efteråt men man lever bara några gånger :)

 

Mammas snygging! Oh, du är så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0